Geoblog.pl    magbes    Podróże    Peru śladami Inków i Ernesta Malinowskiego    Hubi powiedział, że to dziecinnie proste...

Hubi powiedział, że to dziecinnie proste...

Polska, Warszawa

...tak własnie powiedział kiedy na pytanie czy bedziemy pisac bloga odpowiedziałem, że nawet nie wiem jak się za to zabrać...

...a i było jeszcze coś o grzeszeniu, no cóż czekam w takim razie na rozgrzeszenie:-)

Jako, że należy słuchac dobrych rad Przyjacół postanowiłem, że nasz debiut w Ameryce Południowej to dobry pretekst do debiutu w świecie blogów.

Dzisiaj jeszcze siedzimy w naszym domu na Białołęce ale już 21.09.2010 rzucamy wyzwanie Jej Wysokości Peru dosłownie i w przenośni:-)

Im bliżej daty wylotu tym większa ogarnia nas trema i tym wiecej wątpliwości czy damy radę - mamy nawet taki sprytny plan aby zaraz po powrocie wziać ze dwa tygodnie urlopu na żądanie, aby odpocząć...ale nie mówcie naszym przełożonym bo gotowi odwołać nasze urlopy:-)

Kończę bo w trakcie kiedy Madzia zamyka po nocach ostatnie tematy służbowe ktoś musi rozwiesić ostatnią turę prania przed podróżą.